Veelgestelde vragen

FAQ

Nee, het retourneren is Helaas niet gratis voor Nederland en België. Bij bestellingen uit andere landen worden de kosten van de retourzending ook niet vergoed door Thomasiny.nl

Als je bij het aanmelden van je retour aangeeft dat je een product wilt ruilen, gaan wij hier direct mee aan de slag.Zo kunnen we ervoor zorgen dat je omruiling binnen enkele dagen is afgerond.

Vraag onze klantenservice naar de mogelijkheden.We laten je weten wanneer we het product verwachten te kunnen leveren.Als je je retourzending al hebt aangemaakt en het product is uitverkocht, nemen we contact met je op en zoeken we samen met jou naar een oplossing.

Je bestelnummer vind je in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen na het plaatsen van je bestelling.Dit is een vijfcijferige code.Mocht je deze e-mail niet goed hebben ontvangen, dan helpt onze klantenservice je graag verder

Helaas komt het wel eens voor dat een product beschadigd raakt tijdens verzending of productie.Wij lossen dit uiteraard graag met u op.Stuur dan een bericht naar info@Thomasiny.nl met een foto van de klacht.Onze klantenservice gaat zo snel mogelijk met je aan de slag om een ​​oplossing te vinden.

Denk eraan om je retour binnen de 14 dagen voor het verstrijken van de retourtermijn af te leveren.Mocht dit onverhoopt niet lukken, dan bieden wij je de mogelijkheid om het product om te ruilen voor een vervangend exemplaar of een voucher.Vraag onze klantenservice naar de mogelijkheden.

Wij doen ons best om retouren zo snel mogelijk te verwerken.Na ontvangst van je retour in ons magazijn verwerken wij deze binnen 5 werkdagen.Op je track en trace die je bij je retourzending ontvangt, kun je zien wanneer het pakket in ons magazijn is aangekomen.Vanaf dan gaan de 3 werkdagen in.Nadat de terugbetaling is gedaan, ontvang je hierover bericht.Houd er rekening mee dat het tot 3 dagen kan duren voordat de terugbetaling zichtbaar is op uw bank

Ons retourbeleid garandeert dat je je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden kunt retourneren.

Hou er rekening mee als de zegel verbroken is dat wij het product niet meer in kunnen nemen     

Artikelen moeten aan ons worden geretourneerd in ongedragen en ongewassen staat, geschikt voor wederverkoop met labels en zegels er nog aan.

Thomasiny.nl kan geen Retouren accepteren van artikelen die zijn gekocht tijdens een winactie of uitverkoop. Artikelen die tijdens een uitverkoop zijn gekocht, kunnen alleen worden geretourneerd en geruild voor een ander product of voucher.  

Verzendkosten voor bestellingen buiten Nederland of België worden niet gerestitueerd.